sofiasresa

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Sofia - 27 augusti 2013 21:12

Hej!

Vaknade pigg med lyckorus. Träningen startade på en spinningcykel klockan 06.30 Sedan kom jag hem lite go frukost med yougert som jag tillverkat själv med stora blåbär, melon och kanel var riktigt gott.

   

Sedan åkte man till arbetet, träffade alla glada barn som förgyllar ens tillvaro med sina goa kommentarer även härliga kollegor. Tiden gick oerhört fort idag, tyvärr blev det ingen eftermiddags träning men däremot en underbar tur på motorccykel i det fina vädret. Kom hem för en stund sedan kvällsmat och snart läggdax. Imorgon blir en lååååång dag..... men först morgon träning på gymet :) ser fram emot det. Ställde mig på vågen idag trots att jag inte är intresserad av den utan mäter istället men det var en positiv syn.... har faktiskt gått ner ytterligare så nu väger man 61kg från 69 kg  gott resultat på få veckor.


Godnatt önskar er en go morgondag.


" You only got three choice in life  give up, give in or give it all you got"   Tänk på det !                                         .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


allmänt om träning-kost- hälsa vuxna barn och ungdom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards