sofiasresa

Direktlänk till inlägg 5 september 2013

Entreprenöriellt lärande

Av Sofia - 5 september 2013 20:52

Idag så var det utbildning hela dagen som handlade om Entreprenöriellt lärande, hur vi får in det i förskolan. Nu ska småttingarna bli entreprenörer :) 

 Universitetet i Helsingborg


Sedan fick man gå vidare till arbetsplatsen där vi gjorde iordning power point för att redovisa hur vi arbetar med äventyrspedagogik på vår avdelning för pedagogerna:) som vi ska visa imorgon på kompetensutvecklingsdagen.Sen blev det faktiskt hem o vila. Det blev ingen träning idag kroppen och knoppen behövde den vilan.Men jag hade önskat att jag kunde köra motorcykel i detta underbara väder tyvärr blev klockan så mycket när man var hemma.......Så snart ska man lägga sig för imorgon väntar ytterligare en låååång dag.... träning, kompetensutvecklingsdag och utgång  :)


Ha en underbar kväll och sov sött alla vänner/bloggläsare     !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 8 september 2013 21:08

Hej alla.... Har inte skrivit på ett tag men det beror på att jag har haft fullt upp med träning, motorcykelkörning, vänner. Men nu är det söndag och man tar det lugnt innan en ny helt fantastisk vecka med nya utmaningar.Har åkt runt under helgen o...

Av Sofia - 4 september 2013 20:46

Hej alla goa bloggläsare därute !   Idag fick man gå upp klockan 05.00 för att köra MC klockan 06.00 det vr riktigt skönt ute 15 + så tidigt på morgonen. Körningen gick riktigt bra körde även krypkörning, vändningar och inbromsning. Sedan var det...

Av Sofia - 3 september 2013 20:44

Hej Idag har det varit en hektisk dag, jag har varit ute och gått powerwalk på morgonen blev ingen träning på gymet hann inte :( men det gjorde inget för jag har ju tränat varje dag nu :). Sedan blev det rätt mycket på jobbet stressigt med allt som...

Av Sofia - 2 september 2013 21:28

Hej alla bloggläsare ! Min dag började klockan 06.00 med ett pass spinning 60 min det är ju underbart att starta dagen med träning, men tyvärr finns det inte morgonpass varje dag på gymet. Sedan blev det stress till arbetet fick samtal att kollega ...

Av Sofia - 1 september 2013 18:45

Usch vilket tråkigt väder att vakna till det blåste så mycket inatt och på dan idag och bara gråmulet, Nu tror jag hösten är här... men jag var uppe tidigt iallafall och ner till gymet i snabb takt hörlurarna i öronen med träningsmusik.   I dag ble...

Presentation


allmänt om träning-kost- hälsa vuxna barn och ungdom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards