sofiasresa

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Sofia - 1 september 2013 18:45

Usch vilket tråkigt väder att vakna till det blåste så mycket inatt och på dan idag och bara gråmulet, Nu tror jag hösten är här... men jag var uppe tidigt iallafall och ner till gymet i snabb takt hörlurarna i öronen med träningsmusik.  

I dag blev det indoor walking i 60 min tufft var det men skönt i samma ögonblick man känner att kroppen är vid liv.

Efter det passet 10 min vila för att njuta av body balance som många tror att man inte svettas men det gör man verkligen fokus på muskulaturen i lugn och harmonisk takt.   . Jag blev som en ny människa var riktigt skönt.

Sedan hem och äta jobba lite sedan iväg till vänner för att avnjuta en kopp kaffe.

Detta känns så bra för tillfället... ser var resan hamnar någonstans spännande ska det bli... mina mål är att få tillbaka min kropp som jag hade för 3 år sedan och det ska jag lyckas med har jag bestämt.   


Ha en underbar fortsatt kväll :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


allmänt om träning-kost- hälsa vuxna barn och ungdom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards